Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 października 2012

niepokoje sie bo

1)nie w pelni mam zalatwiony transport na jutro,wcale na badania,do neurologa,dermatologa czy tp.

2)Probowalam sie bardziej zmusic do chodzenia,ale bardzo-naprawde bardzo-mimo cwiczen a nawet bardziej po-mi sie uginaja nogi i kreci w glowie.

3)Poza tym jestem w zlym stanie ps-zaostrzenie depr
.
4)Mam tez silny stan zapalny-owrzodzenie w 3 miejscach,otwarte,na twarzy oraz nie wiem czemu zlazi mi skora z lewej dloni.Choc to moze byc uczulenie-bo sie zmniejszylo jak porzucilam zel(a wlasnie na lewa dlon wylewam przy myciu i jej glownie uzywam).

5)Wskutek pogorszenia depr mialam b ostre stany-nie do konca kontrolowalam pokusy-musialam sie uspic.To juz 3 doba tego rodzaju w ciagu ostatnich 8 dni.

Nie jest najlepiej.

6)Nie mam tez sil wybrac papierow,zorganizowac transportu,zapisac sie itd.
Wymaga to przytomnosci,koncentracji,sil i opanowania.Niestety nie mam teraz pielegn psych a gospodarcza-nowa-to lekko opozniona w rozwoju dziewczyna ktorej wszystko trzeba b dokladnie i b stanowczo tlumaczyc(czasem rysunkowo.A ja nie mam sily.

7)Musialam odmowic D.M.bo jestem w zbyt zlej formie.Z tego samego powodu nie daje pelnego info p.p.P.czy P lub A-no i mamie.

8)Nie mam na koncie komorki wiec nie moge nawet smsowac a nie wiem czemu jest blad z mymi mailami na liscie wspolnoty wiec ta droga tez nie moge prosic o pomoc(odsyla mi mail delivery-ze nie naleze do listy-a jednoczescie dostaje normalnie.Adresuje prawidlowo).

9)Zalezy mi na jutrze bo mam 1 spotkanie grupki,rozpoczecie formacji.
Ale jesli bedzie tak kiepsko to  nie da rady.

"Jeżeli kochasz to czas zawsze znajdziesz/na spotkanie,list,spowiedź,na obmycie rany,na smutku w telefonie długie pół minuty..."Ks.Jan Twardowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz