Szukaj na tym blogu

piątek, 14 września 2012

B duzo zalatwione

bylam tak podlamana
 nagromadzeniem sie problemow
i zapodalam prosby o modlitwe.

Rezultaty:
a)2 msze  w (tez-bo zbiorowe)mojej intencji,

b)zglosila sie osoba chetna do pomagania mi w np zalatwianiu roznych spraw-i juz zalatwilysmy zus,

c)poza tym w zusie udalo sie zalatwic rejestracje do elektronicznego systemu gdzie mozna zalatwiac-z podpisem elektronicznym tam poswiadczonym-sprawy do kilku urzedow bez wychodzenia z domu,

d)bylam u psychiatry,

e)A odebrala eeg,pokazalam lekarce,

f)bylam z P zapisac sie do internisty,i do neurologa,

g)dodatkowo P zalatwia mi neurologa i psychiatre prowadzacych na fundusz,

h)byli P i T i zdjeli ze stolu regal(y),przesuneli co trzeba i ustawili regal,

i)jutro jestem umowiona na sprzatanko,

j)pojutrze na msze-i beda(i tam mnie zawioza) L z A,

k)dostalam forse przelewem od przyjaciela wiec moge byc u lekarza

l) i oplacilam czynsz za ten m-c,

m)tworze...

Chwala Panu!

A tak na marginesie-chyba niezle wspolgraja Aniolowie Stroze moi i P M-okazuje sie ze w tym samym czasie chodzi nam po glowie (jestesmy daleko,lacznosc sms)piosenka uwielbieniowa(nawiasem mowiac o wielbieniu Jezusa przez Anioly) :)

"Jeżeli kochasz to czas zawsze znajdziesz/na spotkanie,list,spowiedź,na obmycie rany,na smutku w telefonie długie pół minuty..."Ks.Jan Twardowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz