Szukaj na tym blogu

piątek, 22 sierpnia 2014

A to jest cały odrzucony przez moderacje wspolnoty mail-moja odp 2 posty wczesniej

 Czy ktos powie co w nim jest nie ok?:

"Sknocilam maila-konkretnie tabelę-wiec wysyłam powtornie,juz mozna sie wpisywac:Oto caly tekst:

 Potrzebuję waszej pomocy!

a-panowie-
Naprawde pchac wozek nie jest tak trudno-ci ktorzy to robili moga poswiadczyc.
By zniesc z wysokiego parteru da rade kazdy chlopak(to 20 kg,schodze sama ,tylko musi byc na dole).
Jezdzic tramwajem niskopodlogowym nawet jest łatwiej niz wjechac na kraweznik-a to b latwe jak nacisniecie z tylu wozka.

Bardzo potrzebuję pomocy w tym by dotrzec na wodę(kiedy byłam ostatnio?)do koscioła czy zwyczajnie na spacer lub do lekarza czy...moze np na impreze do kogos?

Poza tym-potrzeba tu i owdzie wkrecenia haków,naprawy wózka(jedno koło sie zacina),modernizacji chodzika by mogl byc pół-wozkiem,(mam projekt),asekuracji przy chodzeniu po korytarzu przy chodziku...

b-niezaleznie od płci:

Tęsknię też za waszymi odwiedzinami,smsami,telefonami-chetnie sama bede dzwonic bo mam mnostwo bezplatnych minut,tylko musze znac numer-i wiedziec ze ktos chce...
Mam wiele zainteresowan,umiem sluchac,sporo wiem na b wiele tematow wiec ze mna nie jest nudno.Mozemy w cos pograc,obejzec komedie,zagrac w quiz(przygotuje na dowolny temat po powiadomieniu z wyprzedzeniem tygodniowym)...
Moze cos ugotujesz lub pomozesz w sprzataniu?Ale najwazniejsze-bądź!
Prosze!
Załączyłam link do tabelki-wpisujcie sie prosze-a jak cos zle zrobilam , dajcie znac smsem.


Z góry wam dziękuję
Dorota Rezel

 To jest link do tej tabeli w ktorym juz mozna sie wpisywac-poprzednio  nie odblokowalam
https://docs.google.com/document/d/1qo7-2KpITst9hUybDjyTj6M64cBQFpu9luvApZ0j-DM/edit?usp=sharing

Acha-dzis (15 sierpnia)dwie dziewczyny zabieraja mnie samochodem na Boschobore


"Jeżeli kochasz to czas zawsze znajdziesz/na spotkanie,list,spowiedź,na obmycie rany,na smutku w telefonie długie pół minuty..."Ks.Jan Twardowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz