Szukaj na tym blogu

sobota, 28 lipca 2012

Mimo wszystko sukcesy :)


Mimo pogorszenia((znacznego)stanu cwicze aktywnosc fiz i psych.Pan sprawia ze działam

Oczywiscie na ile moge,ale jednak-i uparcie.

Polecialam balonem.

bylam w Krakowie i pod Krakowem.

zrobilam bizuterie dla wszystkich ktorzy mnie tam przyjeli(tzn dla 9 osob-jesli jako bizuterie liczyc tez geologiczne breloki dla panow-a plci pieknej komplety-kolczyki/klipsy,korale,dzieciom i bransoletki.

Lysieje wskutek lekarstw ale juz zdolalam znalezc na to rade-poniewaz porzadna peruka za droga,kupilam zestaw dopinanych tresek i robie sobie sama peruke(bo juz na tyle kiepsko,ze dopinki same sie nie trzymaja,trzeba zrobic gumowa"czapeczke"ma ktorej przyszywam dopinki).

Gdy otrzasnelam sie z pogorszenia sprawnosci ps wskutek zmian mozgowych,zakupilam abonament treningu usprawniajacego mozg i-wersja dla seniorow oraz wersja dla osob z mikrouszkodzeniami-i-mimo trudnosci-cwicze.

Wlaczylam sie aktywnie w przesylanie prosb o modl w sprawie bluznierczego koncertu madonny do wielu zakonow i wspolnot.

napisalam wiersz.

zerwalam toksyczna "przyjazn".

dalam sie kumplom wyciagnac na pizze i salatke.

bylam sama po zakupy mimo upalu.

na wyjezdzie bylam na ognisku.

mam duza nadplate za gaz i nie musze placic.

przeszlam pierwsze 3 dni fundamentu ignacjanskiego.

wprawdzie jest mi z tym trudno,
ale przyjmuje ogolacanie z roznych rzeczy jako oduczanie z uwiazan i jestem wdzieczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz