Szukaj na tym blogu

środa, 12 grudnia 2012

Ps-konkretne info


jestem na oddziale F6 Instytutu Psychiatrii i Neurologii przy Sobieskiego 9,pierwsze pietro na prawo.
Odwiedziny sa od 15 do 19 codziennie.Przez pierwszy tydz nie moge miec zadnych ubran poza pizamami i bielizna,potem juz moga byc elementy codziennego ubrania.
Nie moge miec nic ostrego ani przewodow,sznurkow dluzszych niz 10 cm.,tez szklanych rzeczy.Musze miec zatem do osobistego uzytku plastikowe sztucce i kubek.
Z żywnosci jestem uczulona na cynamon,wisnie i nie moge sera plesniowego ani grejpfrujtow.
8 osob ze wspolnoty bedzie miec klucze do mojego mieszkania.
Kontakt - nasz szef Alfy lub wysoki ciemny piotr gitarzysta z brodą.
Oczywiscie wstep do mego domu maja tez ci ktorym osoby majace klucze je przekaza za moja zgoda.
Dla calej listy Talitha(z przyleglosciami)są prezenty gwiazdkowe-przekaze teefonicznie jak mozna je odebrac.Zwykle to drobiazgi mojej produkcji.
Numery tel do mnie sa w podpisie maili na liscie wody.
Usciski dla wszystkich-ZPB i M
Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz